Voor vragen mail naar: info@deblauwebever.nl
Wil je wijzigingen in je reservering aanbrengen, bijvoorbeeld een persoon erbij boeken, omboeken naar een andere vaart of annuleren, vul dan onderstaand formulier in. Wij verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.
Let op:
Je krijgt van ons een bevestigingsmail met de inhoud van je bericht als we jouw inzending goed hebben ontvangen. Als je na 30 minuten geen bevestigingsmail van ons hebt gekregen, neem dan even contact met ons op.
Voorwaarden bij annuleren/wijzigen van E-ticket
Annuleren/wijzigen van de boeking
Vul het formulier hiernaast in en verzend het.
De administratie verwerkt uw verzoek zo snel mogelijk en neemt, indien nodig, contact met u op. Bij het invullen geeft u aan welke van onderstaande opties uw voorkeur heeft.
- Omboeken: gewenste datum en het aantal passagiers aangeven.
- Voucher (tegoedbon met waarde van het geannuleerde bedrag)
Waarde van de voucher:
Als u in later stadium de verstrekte voucher wilt verzilveren, dan passen wij het uit te betalen bedrag aan, overeenkomstig de regels voor restitutie, zoals die golden voor de oorspronkelijke boeking. (hier onder) - Restitutie
Tot 4 weken voor vertrek:
Wij storten de waarde gelijk aan het geannuleerde bedrag terug zonder inhoudingen.
Minder dan 4 weken en tot één week voor vertrek:
Wij storten de waarde gelijk aan het geannuleerde bedrag terug onder inhouding van 25 % van de reissom voor annuleringskosten met een minimum van 9,- €.
In de periode tussen één week en 24 uur voor vertrek:
Wij storten de waarde gelijk aan het geannuleerde bedrag terug onder inhouding van 50 % van de reissom voor annuleringskosten met een minimum van 9,- €.
Vanaf 24 uur voor vertrek:
Dit is een “no show”. In dit geval boeken wij niet om, verstrekken geen voucher en er vindt geen restitutie plaats.
Indien u meent dat er redenen zijn om in uw geval af te wijken van bovenstaande voorwaarden, gelieve ook dan het formulier in te vullen en bij de opmerkingen de redenen aan te geven waarom het bestuur van deze regeling zou moeten afwijken.
Let op:
Je krijgt van ons een bevestigingsmail met de inhoud van je bericht als we jouw inzending goed hebben ontvangen. Als je na 30 minuten geen bevestigingsmail van ons hebt gekregen, neem dan even contact met ons op.