Je bent hier:

Algemeen

Catering

Gaat de vaart bij slecht weer door?

Als de weersinformatie wijst op hevige onweersbuien, of zware windstoten (bijvoorbeeld code oranje en rood),  kan een vaart worden geannuleerd. In dat geval nemen wij contact met je op om een andere vaardatum voor te stellen of om je geld te retourneren.

Ik heb bij het boeken een verkeerd mailadres opgegeven, wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen via het contactformulier. Wij zorgen dan alsnog voor toezending.

Ik heb mijn E-tickets / Bevestigingsmail niet ontvangen, wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen via het contactformulier. Wij zorgen dan alsnog voor toezending.

Is er een toilet aan boord?

Ja er is een toilet aanwezig.

Is er een microfoon aanwezig?

Ja er is een microfoon met geluidsinstallatie aanwezig.

Kan ik aan boord met contact geld betalen?

U kunt aan boord uitsluitend met pin betalen. U kunt dus niet met contant geld betalen.

Wij accepteren geen creditcards.

Kan ik tijdens de walexcursie aan boord blijven?

Hoewel de excursie een belangrijk onderdeel van de vaartocht is, kunt je er voor kiezen aan boord te blijven. We stellen het op prijs als je dat bij het inschepen aangeeft. De walexcursie duurt ongeveer drie kwartier en in die tijd blijven de schipper, matroos en de maatjes ook aan boord. Eventueel kun je dan gebruik maken van onze horecafaciliteiten.

Mag er een rolstoel, rollator of kinderwagen mee aan boord?

Nee, helaas moeten voor de veiligheid voor- en achterdek leeg blijven, daardoor is er geen ruimte om kinderwagens, rollators en rolstoelen te vervoeren. Voor inklapbare kinderwagens contact opnemen via het contactformulier.

Mag mijn fiets mee?

Neen, we kunnen we geen fietsen bergen aan boord, daar is geen ruimte voor.

Mag mijn hond mee?

Helaas kunnen we, in verband met de veiligheid, geen honden toestaan (ook geen kleine). Een uitzondering maken we voor officiële hulphonden, in dat geval wel graag vooraf contact opnemen via het contactformulier.

Mogen we de boot 'branden' met eigen logo of reclame?

In overleg zeker, bijvoorbeeld met een eigen vlag, kussens, servetten of ander passend reclame materiaal. Neem contact op via het contactformulier.

Waar kan ik op-en afstappen?

We vertrekken vanaf een aantal vaste vertreklocaties. Een overzicht van die locaties vind je onder Vertreklocaties. Een vaart eindigt op dezelfde locatie als de vertreklocatie. In de bevestigingsmail wordt een link naar de betreffende vertreklocatie in google maps opgenomen.

Welke voorzieningen zijn er aan boord?

Het schip is voorzien van een passagiersruimte met houten banken op het overdekte bovendek. Voorts is er een kleine kajuit met vijftien zitplaatsen. De Blauwe Bever beschikt ook over toiletten. Naast de reddingsvesten voor volwassenen en kinderen zijn er ook verrekijkers aanwezig.

Worden de boekingskosten per boeking berekend?

De boekingskosten worden niet per boeking berekend, maar zijn een % van de vaarprijs.

Is er een bar aan boord?

Ja, in de kajuit zijn snacks en warme en koude drankjes verkrijgbaar.

U kunt aan boord uitsluitend met pin betalen. U kunt dus niet met contant geld betalen.

Wij accepteren geen creditcards.

Kan er rekening worden gehouden met allergie of dieetwensen?

Als u bij een charter lunches, maaltijden of borrelhapjes bestelt, kunnen wij met uw allergie en dieetwensen rekening houden. U kunt dit dan bij de reservering van de chartervaart opgeven.

Mag ik eten en drinken meenemen?

Behalve een boterham en een bijbehorende verfrissing is het meenemen van etenswaren en drinken niet toegestaan. In de kajuit zijn snacks en warme en koude drankjes verkrijgbaar

Reserveren

Gaat de vaart bij weinig passagiers door?

Er is een minimale bezetting vereist van 12 personen per vaart. Als er aan deze voorwaarde 24 uur voor vertrek niet voldaan is, dan nemen wij contact met je op om een andere vaardatum voor te stellen of om je geld te retourneren.

Ik wil vandaag varen, is dit mogelijk?

Alle vaarten zijn alleen online te boeken tot 15 minuten voor vertrek.

Kan ik aan boord een ticket kopen?

Neen, alle vaarten zijn alleen online te boeken tot 15 minuten voor vertrek.

Kunnen we aan boord beslissen om langer te varen?

Onze vaarten hebben een vaste tijdsduur, langer varen kan dus niet.

Kan ik aan boord met pin of creditcard betalen?

U kunt aan boord uitsluitend met pin betalen. U kunt dus niet met contant geld betalen.

Wij accepteren geen creditcards.

Mag ik langskomen om de vaartocht te bespreken en het schip voor een charter te bezichtigen?

Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.

Op welke dagen kan een chartervaart worden uitgevoerd?

Je kunt een chartervaart aanvragen voor elke dag van de week via het contactformulier. In principe is de maandag geserveerd voor onderhoud en schoonmaken. Wij bekijken of het schip en de bemanning op de gevraagde datum beschikbaar zijn. Daarna nemen wij contact op per mail of telefonisch.

Een andere vraag?

Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.


KLACHTEN

Klachten zijn ook voor ons leermomenten, zijn er dingen die we kunnen verbeteren, laat het ons weten via het contactformulier.

Je bent hier: