Meest gestelde vragen

ALGEMEEN

Waar kan ik op-en afstappen?
We vertrekken normaal gesproken vanaf een aantal vaste vertreklocaties. Een overzicht van die locaties vind je onder Onze vaarten. Een vaart eindigt op dezelfde locatie als de vertreklocatie. In de bevestigingsmail wordt een link naar de betreffende vertreklocatie in google maps opgenomen.

Zolang ons programma is aangepast aan de Covid-19 maatregelen, vertrekken we afwisselend vanaf Wageningen en Rhenen en in augustus een week vanaf Oosterbeek of Arnhem.

Is er een toilet aan boord?
Ja er is een toilet aanwezig.

Is er een microfoon aanwezig?
Ja er is een microfoon met geluidsinstallatie aanwezig.

Mag er een rolstoel of kinderwagen mee aan boord?
Nee, helaas moeten voor de veiligheid voor- en achterdek leeg blijven, daardoor is er geen ruimte om kinderwagens en rolstoelen te vervoeren. Voor inklapbare kinderwagens contact opnemen met info@deblauwebever.nl.

Mogen we de boot ‘branden’ met eigen logo of reclame?
In overleg zeker, bijvoorbeeld met een eigen vlag, kussens, servetten of ander reclame materiaal. Neem contact op met info@deblauwebever.nl

Mag mijn hond mee?
Neen, jouw hond mag niet mee (ook geen kleine)
Voor hulphonden vooraf contact opnemen met info@deblauwebever.nl

Mag mijn fiets mee?
Neen, jouw fiets kan niet mee, daar is geen ruimte voor.


CATERING 

Is er een bar aan boord?
Ja, maar helaas kunnen wij in deze Corona tijd geen drank en versnaperingen verstrekken.

Kan er rekening worden gehouden met allergie of dieetwensen?
Helaas hebben wij in deze Corona tijd geen mogelijkheid om maaltijden te verstrekken.


RESERVEREN

Ik wil vandaag varen, is dit mogelijk?
Gezien de Corona maatregelen zijn alle vaarten alleen online te boeken tot een uur voor vertrek.

Kunnen we aan boord beslissen om langer te varen?
Onze vaarten hebben een vaste tijds duur, langer varen kan dus niet.

Kan ik aan boord met pin of creditcard betalen?
Normaal gesproken kun je aan boord met pin betalen. Tijdens de Cornoavaarten is dit helaas niet mogelijk.

Creditcards kunnen niet worden geaccepteerd.

Mag ik langskomen om de vaartocht te bespreken en het schip voor een charter te bezichtigen?

Je kunt hiervoor het contactformulier op onze website gebruiken.

Een andere vraag?
Mail ons via info@deblauwebever.nl


KLACHTEN

Klachten zijn ook voor ons leermomenten, zijn er dingen die we kunnen verbeteren, laat het ons weten via info@deblauwebever.nl