Je bent hier:

Omdat we niet weten wanneer we weer mogen varen, is boeken nu nog niet mogelijk. Wel kun je bekijken welke vaarten gepland zijn.

Vaarseizoen 2021

  • De vaarten tot en met juli zijn gepubliceerd, maar helaas zijn vaarten tot 5 juni nog niet mogelijk. In deze planning gaan we er vanuit dat we net als vorig jaar nog niet in de natuurgebieden mogen wandelen, dus wordt er alleen gevaren.
  • Omdat het nog niet zeker is dat we in juni weer mogen varen, is boeken nu nog niet mogelijk. Wellicht dat er vanaf 18 mei geboekt kan worden, maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat de overheid besluit.
  • De maximum capaciteit van De Blauwe Bever is in normale omstandigheden 55 passagiers.
    Aangepast aan de Covid-19 regels is het maximum aantal passagiers tussen de 18 en 26 personen en zijn de prijzen voor een volwassene € 18,- en voor kinderen van 0 t/m 12 jaar € 9,-.
  • De overheid heeft aangegeven dat we tot augustus rekening houden moeten houden met varen onder coronaregime. Mogelijk dat in augustus, september en oktober vaartochten kunnen worden aangeboden zonder beperkende maatregelen.

Algemeen

Catering

Waar kan ik op-en afstappen?

We vertrekken vanaf een aantal vaste vertreklocaties. Een overzicht van die locaties vind je onder Vertreklocaties. Een vaart eindigt op dezelfde locatie als de vertreklocatie. In de bevestigingsmail wordt een link naar de betreffende vertreklocatie in google maps opgenomen.

Is er een toilet aan boord?

Ja er is een toilet aanwezig.

Is er een microfoon aanwezig?

Ja er is een microfoon met geluidsinstallatie aanwezig.

Mag er een rolstoel of kinderwagen mee aan boord?

Nee, helaas moeten voor de veiligheid voor- en achterdek leeg blijven, daardoor is er geen ruimte om kinderwagens en rolstoelen te vervoeren. Voor inklapbare kinderwagens contact opnemen via het contactformulier.

Kan ik tijdens de walexcursie aan boord blijven?

Hoewel de excursie een belangrijk onderdeel van de vaartocht is, kunt je er voor kiezen aan boord te blijven. We stellen het op prijs als je dat bij het inschepen aangeeft. De walexcursie duurt ongeveer drie kwartier en in die tijd blijven de schipper, matroos en de maatjes ook aan boord. Eventueel kunt je dan gebruik maken van onze horecafaciliteiten.

Mogen we de boot 'branden' met eigen logo of reclame?

In overleg zeker, bijvoorbeeld met een eigen vlag, kussens, servetten of ander passend reclame materiaal. Neem contact op via het contactformulier.

Mag mijn hond mee?

Helaas kunnen we, in verband met de veiligheid, geen honden toestaan (ook geen kleine). Een uitzondering maken we voor hulphonden, in dat geval wel graag vooraf contact opnemen via het contactformulier.

Mag mijn fiets mee?

Neen, we kunnen we geen fietsen bergen aan boord, daar is geen ruimte voor.

Welke voorzieningen zijn er aan boord?

Het schip is voorzien van een passagiersruimte met houten banken op het overdekte bovendek. Voorts is er een kleine kajuit met vijftien zitplaatsen. De Blauwe Bever beschikt ook over toiletten. Naast de reddingsvesten voor volwassenen en kinderen zijn er ook verrekijkers aanwezig.

Ik heb mijn E-tickets / Bevestigingsmail niet ontvangen, wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen via het contactformulier. Wij zorgen dan alsnog voor toezending.

Ik heb bij het boeken een verkeerd mailadres opgegeven, wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen via het contactformulier. Wij zorgen dan alsnog voor toezending.

Is er een bar aan boord?

Ja, maar helaas kunnen wij in deze Corona tijd geen drank en versnaperingen verstrekken, daarom mag je, voor eigen behoefte, drinken meebrengen. (Geen glaswerk en geen sterke drank).

Kan er rekening worden gehouden met allergie of dieetwensen?

Helaas hebben wij in deze Corona tijd geen mogelijkheid om maaltijden te verstrekken.

Reserveren

Ik wil vandaag varen, is dit mogelijk?

Gezien de Corona maatregelen zijn alle vaarten alleen online te boeken tot een uur voor vertrek.

Kunnen we aan boord beslissen om langer te varen?

Onze vaarten hebben een vaste tijdsduur, langer varen kan dus niet.

Kan ik aan boord met pin of creditcard betalen?

Normaal gesproken kun je aan boord met pin betalen. Wij accepteren geen creditcards.

Tijdens de Coronavaarten kan er aan boord niet betaald worden.

Mag ik langskomen om de vaartocht te bespreken en het schip voor een charter te bezichtigen?

Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.

Een andere vraag?

Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.


KLACHTEN

Klachten zijn ook voor ons leermomenten, zijn er dingen die we kunnen verbeteren, laat het ons weten via het contactformulier.