Je bent hier:

Algemeen

Catering

Waar kan ik op-en afstappen?

We vertrekken vanaf een aantal vaste vertreklocaties. Een overzicht van die locaties vind je onder Vertreklocaties. Een vaart eindigt op dezelfde locatie als de vertreklocatie. In de bevestigingsmail wordt een link naar de betreffende vertreklocatie in google maps opgenomen.

Is er een toilet aan boord?

Ja er is een toilet aanwezig.

Is er een microfoon aanwezig?

Ja er is een microfoon met geluidsinstallatie aanwezig.

Mag er een rolstoel, rollator of kinderwagen mee aan boord?

Nee, helaas moeten voor de veiligheid voor- en achterdek leeg blijven, daardoor is er geen ruimte om kinderwagens, rollators en rolstoelen te vervoeren. Voor inklapbare kinderwagens contact opnemen via het contactformulier.

Kan ik tijdens de walexcursie aan boord blijven?

Hoewel de excursie een belangrijk onderdeel van de vaartocht is, kunt je er voor kiezen aan boord te blijven. We stellen het op prijs als je dat bij het inschepen aangeeft. De walexcursie duurt ongeveer drie kwartier en in die tijd blijven de schipper, matroos en de maatjes ook aan boord. Eventueel kunt je dan gebruik maken van onze horecafaciliteiten.

Mogen we de boot 'branden' met eigen logo of reclame?

In overleg zeker, bijvoorbeeld met een eigen vlag, kussens, servetten of ander passend reclame materiaal. Neem contact op via het contactformulier.

Mag mijn hond mee?

Helaas kunnen we, in verband met de veiligheid, geen honden toestaan (ook geen kleine). Een uitzondering maken we voor hulphonden, in dat geval wel graag vooraf contact opnemen via het contactformulier.

Mag mijn fiets mee?

Neen, we kunnen we geen fietsen bergen aan boord, daar is geen ruimte voor.

Welke voorzieningen zijn er aan boord?

Het schip is voorzien van een passagiersruimte met houten banken op het overdekte bovendek. Voorts is er een kleine kajuit met vijftien zitplaatsen. De Blauwe Bever beschikt ook over toiletten. Naast de reddingsvesten voor volwassenen en kinderen zijn er ook verrekijkers aanwezig.

Ik heb mijn E-tickets / Bevestigingsmail niet ontvangen, wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen via het contactformulier. Wij zorgen dan alsnog voor toezending.

Ik heb bij het boeken een verkeerd mailadres opgegeven, wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen via het contactformulier. Wij zorgen dan alsnog voor toezending.

Worden de boekingskosten per boeking berekend?

De boekingskosten worden niet per boeking berekend, maar zijn een % van de vaarprijs.

Is er een bar aan boord?

Ja, in de kajuit zijn snacks en warme en koude drankjes verkrijgbaar.

Mag ik eten en drinken meenemen?

Behalve een boterham en een bijbehorende verfrissing is het meenemen van etenswaren en drinken niet toegestaan. In de kajuit zijn snacks en warme en koude drankjes verkrijgbaar

Kan er rekening worden gehouden met allergie of dieetwensen?

Als u bij een charter lunches, maaltijden of borrelhapjes bestelt, kunnen wij met uw allergie en dieetwensen rekening houden. U kunt dit dan bij de reservering van de chartervaart opgeven.

Reserveren

Ik wil vandaag varen, is dit mogelijk?

Gezien de Corona maatregelen zijn alle vaarten alleen online te boeken tot 15 minuten voor vertrek.

Kan ik aan boord een ticket kopen?

Neen, alle vaarten zijn alleen online te boeken tot 15 minuten voor vertrek.

Kunnen we aan boord beslissen om langer te varen?

Onze vaarten hebben een vaste tijdsduur, langer varen kan dus niet.

Kan ik aan boord met pin of creditcard betalen?

U kunt aan boord met pin betalen. Wij accepteren geen creditcards.

In verband met Corona kan er tijdens het vaarseizoen 2021 niet met contant geld betaald worden.

Mag ik langskomen om de vaartocht te bespreken en het schip voor een charter te bezichtigen?

Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.

Een andere vraag?

Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.


KLACHTEN

Klachten zijn ook voor ons leermomenten, zijn er dingen die we kunnen verbeteren, laat het ons weten via het contactformulier.